söndag!

Men vad gör väl det?
Lowa vaknade precis i rättan tid,07.12 kom hon insusandes till mig.
visst vore det väl härligt med EN sovmorgon sådär någongång ibland,men jag är själv morgonmänniska så det är bara att knata upp och kicka igång dagen
.

Morgonen är mys!
Äta frukost tillsammans och bara njuta av att ha en hel dag framför sig,tillsammans med det finaste som finns.
Efter frukost är det alltid en film som gäller,nya favoriten är Bolt hack i häl är det Alwin och gänget som gäller.

Efter morgonbestyren idag begav vi oss hem till Mia&Nero,härlig att ha vänner i samma ensamma sits.
Jag blir lätt rastlös och deppig när jag är ensam.
Barnen lekte "köra bil"

Är för social för att leva ett ensamt liv.
Efter kaffe och bus begav vi oss iväg på loppmarknad.


Jag åker inte till loppmarknader för att shoppa,då jag har tillräckligt med pinaler hemma.
Men det är sååå kul att kolla på alla galna människor.
Vissa sätter verkligen livet,frugan,barnen på spel.
Jesus!
Och hur tusan kan man få för sig att snatta på loppis!?
Som sagt....det var verkligen humor på min låga nivå att åka på loppis idag.

Lowa fyndade minsann.
Massor av plast muggar,tallrikar,bestick osv,Nalle puh lotto,5 tidningar,ett helt nytt fiskespel-för 50kr!


Annars händer inte mycket på söders höjder,vi chillar mest och njuter av att det regnar.
Man får njuta av regnet när man ändå inte kan komma på nåt roligt att göra.
Städat och tvättat har vi hunnit med,samt hoppat halvnakna ute i vattenpölarna.
Måste varit en syn.
Lowa i tshirt och boxertrosor och gummistövlar,jag i shorts tshirt och foppatofflor.
Många skratt och Lowas kommentar var
"mamma galen!!!"
Visst är jag galen ;)

Imorgon startar det verkliga allvaret.
Lowa ska börja på dagis igen.
Vet inte riktigt hur det ska gå med allt.
Men jag överlever nog,andra ensamstående överlever så det gör nog jag med.
Är tacksam över att ha en underbar familj och vänner som ställer upp och hjälper mig med Lowa när jag jobbar kvällar.
Ett enda stort puzzel att få vardagen att gå ihop.

Nej jag kan inte annat än längta mig bort till lite sol värme och en fin solbränna!

                                                      Lowa och lilla Elli på semestern!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har saknat att du bloggat så JÄTTE kul att du börjat igen =)=)=)

Hoppas att allt är bra med er =)

Kramar i massor!!

2010-08-08 @ 22:43:07
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Therese o nellan

Vissa dagar är hon superlik mig och andra e hon en kopia av E. Tänk vad det kan ändras fort :)

Jag har tankat lite sömn inatt och känner mig nu redo för upploppet, och hoppas dessutom att det ÄR upploppet. Är inställd på bebis till helgen, övertid är ju pain...

Hoppas det går bra för er idag på dagis och jobb. Det tar ett par dagar sen är ni nog inne i svängen igen. Vet vilket puzzlande det är att va ensamstående, ändå är jag inte lika ensamstående. Men man fixar det och efter ett tag går det som på räls. Kram till er

2010-08-09 @ 08:52:16
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nu har jag hittat hit, sååå skoj att följa dig och Lowan =)

Ska försöka hänga med så gott det går ;)

Du/ni fixar detta, det tvivlar jag inte på, ni är starka ihop och så har du ju så fina människor runt dig !!

Puss & Kram

2010-08-09 @ 11:56:16
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Carro

Skönt att du är back in the träsk! Hoppas dagis imorron går bra. Har en son som oxå börjar dagis imorron, nervös satan.



Ja lite sol o värme vore inte fel. Kram på er!

2010-08-09 @ 20:57:44
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0