Söndag :-)

Nu ska vi se hur det går att blogga via Iphone :-) Knepigt verkar det som,en app hade suttit som en smäck! Har paus i crosstrainingen,kör 2x15min till att börja med,kondisen är inte den bästa! Eftersom min rökning definitivt satt sina spår på kondisen så testar jag nu med "tjejsnus"-hoppas det funkar! Helgen har sprungit iväg,tur att jag har två lediga dagar till att slå ihjäl :-) Dop,shopping,farsdagsmidda och massor av mys har stått på schemat. Nu återstår bara buuuus :-) Nehe dax att återgå till svettandet :-) Ni som bloggar via iphone,hur gör ni för att slippa mmsa inlägg? Nu fick jag inte in några bilder :-) Tjo å tjim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att få lite update igen =) Har saknat ditt bloggande =)

2010-11-14 @ 22:10:51
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Ang. rökningen..

Du kan annars höra av dig till husläkaren och "överdriva" lite och försöka få ut någe som heter Zyban. Det används för rökavvänjning. Och man fortsätter röka tills det smakar illa.

Ganska okej, och man är helt rökfri sen. Dock är det ingen garanti att det funkar.

2010-11-14 @ 22:18:51
URL: http://daniel.rrnet.se
Postat av: Mia

Jag ringde till blogg.se och klagade på att dom inte har någon app !! Det var i sommras, då sa han att det SNART skulle komma... Hmm

Men jag har inte lyckats blogga från iPhonen och fått i foto och text i samma inlägg.... Man kan inte heller få in fler än ett foto i samma inlägg...

Kasst på riktigt tycker jag :(



Kramar

2010-11-15 @ 22:16:01
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0