motgångar

5 blogginlägg har jag skrivit och låtit ligga kvar som utkast.
Jag mår katastrofalt imellanåt.
Så fort jag tar mig upp nära toppen,får jag en käftsmäll och åker raka vägen ner i gropen igen.
Jag är så tacksam över de som finns mig nära just nu,de som bryr sig på riktigt.

För övrigt mår Lowa bra-ska genast hämta hem henne från dagis,fick abstinens...
Jag återkommer!


För er som missat har jag blivit moster till ännu en prins.
Prins E.
Han är såklart världens sötaste,mysigaste och tröttaste bebis ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

En sån söt liten kille! Kämpa på Mia! Jag är säker på att du fixar det vad det än är! Du är stark. Kram!!!!'

2010-09-16 @ 19:10:46
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: evelinha

tänker massor på dig!! Du har en inre styrka som ingen annan!

2010-09-16 @ 20:06:07
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Usch då gums...

Ta inte åt dig skit som folk slänger på dig, det förtjänar dom inte !!

KRAM KRAM

2010-09-19 @ 12:58:50
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Jag vet hur det känns Miia... jag vet verkligen hur det känns... Men du klarar det, hur klyschigt det än låter... Man trillar ner och klättrar upp igen, för att åter trilla ner och klättra upp... :/



Det enda positiva med det, är att varje gång blir man lite starkare och man orkar klättra lite högre upp varje gång... Tillsist står du på kanten och slår tillbaka... Även om det till en början är på vacklande ben... Rätt va det är får du in en fullträff själv... det kallas revansch ...



Tro på dig själv... är man bäst så är man, glöm inte det! ;)

Du är bäst!!! =)



Girl power <3

2010-10-20 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0