Fredag!

Det är en fredag med blandade känslor.
Att jag studsade upp klockan 05 på min lediga dag kändes underbart,älskar morgonen-att se en nya dag ta fart.
Det som gör ont är att packa litens väska.
Inte ledsamt för hennes skull,hon kommer få det toppen hos sin pappa och storasyster.
Storasyster M har hon inte träffat på flera månader (helt skruat).
Det är bara jag själv som lider av detta,ingen annan.

Får försöka tänka på hur pappa J har det,som är utan henne i två veckor åt gången,medans jag ska överleva och ta mig förbi tre dagar.
Tre dagar är ju ingenting.
Jag vet dessutom vad jag ska göra av dagarna.
Göra sånt jag inte kan göra när jag är med Lowa.
Gå och simma,en lugn ensam shoppingdag på stan,och kvällen ska jag bara njuta av.
I helgen väntar jobb och min syster fyller 30år=lite rajjrajj!

Ska inte klaga,mår förträffligt bra just nu.
Jag trodde verkligen att jag skulle fastna i ett mörkt hål och aldrig ta mig upp.
Men jag ställde mig upp snabbt som ögat och har sen dess skapat mig mitt egna liv,vår liv tillsammans.

Det som varit har varit,det som är nu-är just nu och det är här jag lägger fokus och energi.
Det som komma skall kan jag bara drömma om.

Nu ska väskorna packas och bilen styras mot skogen mellan skåne och småland.
Det kommer gå galant.

                                                        Min älskade skatt-mitt allt!
Ibland försöker jag hitta syndabocken till det här,försöker gärna straffa mig själv för att det blivit som det blivit.
Jag försöker inbilla mig att du lider,men du visar gång på gång att jag har fel.
Du älskar mig,jag älskar dej.
Jag förstår fortfarande inte hur en sån liten människa som du,kan få mitt hjärta att slå volter.
Och den bästa tanken av alla är att du är min,att du förföljer mig genom livet,och att jag alltid kommer att få vara din mamma.
En vacker dag ska jag berätta för dig allt jag kan om kärlek och känslor och om det viktigaste av allt-att följa sitt hjärta.
Den dagen du förstår,kommer denna tunga sten att lätta från mitt hjärta.
Jag vill att du är lycklig,precis så som jag är lycklig!
Tillsammans är vi oslagbara!
Föralltid ska jag göra allt för dig!

 



Som sagt,dax att ta tag i denna dag.
Allt kommer blir bra.

Sommarens bästa:

* Lowa helt blöjfri från en dag till en annan
* Lowa vällingfri
* Schysst solbränna
* lata dagar vid havet
* känslor
* Människor man återfått kontakt med
* 6 snart 7 kilo lättare

Denna sommaren har verkligen varit perfekt!



Överlever ALLT!

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Nu hittade även jag hit :)

Kul att se att du /ni har det bra :)



all lycka och kärlek till er.



Massa kramar

2010-08-13 @ 16:22:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: susanne

varenda kilo e kanon..

O du gör ett kanonjobb som singelmamma..

2010-08-13 @ 18:25:55
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt inlägg!!

2010-08-14 @ 00:28:22
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Lina

Ååå så kul att du bloggar igen!

Vilken sommar du haft, och wow&grattis till din nya kropp!



KRAM

2010-08-14 @ 13:32:38
URL: http://linalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0