Underbara lördag!

Den kommer bestå av jobb men även av fest/kalas.
Det blir nog mest kalas för min del då jag kommer vara schleden efter dagens jobb och behöver ladda inför morgondagens jobb.
Men syster fyller 30år idag så det vankas mys med familjen!

Lowa kommer såklart fattas,och den biten är den tråkigaste av alla.
Gå på kalas är najs,men att behöva förklara sig är mindre skoj.
Men jag målar ju upp värsta bilderna inom mig,så får snällt skylla mig själv.
"Var är Lowa?"
"Varför då?"
"var bor han?"
"Funkar allt bra?"
Osv osv osv ;)
Får hoppas alla har fått denna info ang oss redan så man slipper förklara sig ;)

Igår hade jag en trevlig kväll hos M,det bjöds på ryggbiff och lite öl =)
När gamla kontakter fräschas upp och görs om och rätt blir allt kalajjs.
Att ha någon som fångar upp mig innan det svartnar är fantastiskt.

Det blev tidig sängång eftersom jobbet kallade idag.
Mitt älskade jobb.
Det är en sån skön känsla att ha ett jobb man älskar,och framförallt jobbarkompisar att trivas med.
Helgen slår jag ihjäl med sommarvikarie C,som är en klippa!

Fick lite bilder skickade på lilla Lowa och hennes storasyster Moa.
Är så glad för Lowas skull att dom äntligen träffas,efter många månaders tjat från både min och Lowas sida.
Påminns gång på gång om hur viktigt det är för mig att Lowa får tid med sin pappa.



Min lilla älskade unge!
Igår ringde hon mig för att berätta att hon lagt en "spökskit" i toastolen.
Dvs...bajsat men på pappret hamnade inget.
Det är hennes och hennes pappas humor det där,dom två tillsammans är mest bara trams =)
Kunde dock inte låta bli att skratta lite.

Att vara ifrån henne är pest och pina.
Tur jag har jobbet när jag är "barnledig".
Det är två dagar på 6 veckor som jag är helt "ledig",ganska lite för att hinna med mig själv-men jag mår samtidigt som bäst när jag har Lowa omkring mig.

Nu är rasten slut och några timmars kneg till väntar innan kalaset kallar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, ses ikväll ;-).

Tyvärr vet nog inte riktigt alla men några ;-).

Kram Kram!

2010-08-14 @ 15:39:01
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar att du är tillbaka i bloggträsket.din blogg är alltid lika ärlig och kärleksfull.du klarar ensam livet utmärkt!förstår att det måste vara jobbigt att vara i från Lowa men du har rätt tankar.önskar er en trevlig kväll hos din syster

2010-08-14 @ 15:39:54
Postat av: Anonym

Men hej =)!!!! Jaså det visste du inte? Ja visste inte att du bloggar igen. Roligt att du är tillbaka!

Å tackar så mycket =)!

KRAM

2010-08-15 @ 22:30:04
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: Fridis

Hoppas du hade riktigt roligt på festen o du mår bra =)

2010-08-16 @ 21:44:59
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0