Barnens dag!

Som jag redan visste var detta evenemang bara skit,men hade lovat lilla Lowa att vi skulle bege oss dit idag och åka karuseller,så det var ju bäst att hålla sina ord.
Vi var där en liten snabbis,åkte tre karuseller och Lowa red på en häst.



Först intog vi en fika på stan med pappa/morfar.




Köra bilarna är favoriten när det kommer till karuseller!

Gjorde lite ärenden och begav oss sen hem för lite picknick och fotbollsbus.
Lowa älskar spela fotboll =)

Körde sen hem till mamma/mormor och drack en kopp kaffe och Lowa busade med kusin Milton.
Milton hade vattenkrig så vi lämnade stället dyngsura ;)

Bjöd hem min fina bästaste Mia och hennes buse Nero.
Lowa och Nero har alltid varit "ett",som syskon.
Dom har alltid haft varandra på nåt vis,och det börjar visa sig mer och mer på alla sätt nu.
Dom är såå omtänksamma och kärleksfulla,skrattar,busar,leker,kramas och tar väl hand om varandra.
MEN...dom kan oxå busa och bråka järnet.
Jag lämnade mia här 10 min ensam med dom,och ja...hon hade haft fullt upp ;)




Dom hade biomys med godis.
Mammorna undrade hur dom är om 10år,undra om dom sitter så snällt hemma med oss morsor även då!?

Med mamman är allt bra,livet flyter på och vi har haft en fantastisk sommar med många lata dagar på stranden.
Har träffat människor som fått helt oanade betydelser i livet.
Har analyserat allt som varit med sepration mm,och funnit mig i situationen och mina val.
Jag är väl inte glad för att det slutade som det gjorde,men glad över att vi valde att göra såhär innan allt gick åt skogen.
Jag och Lowas pappa J har fortfarande världsbäst kontakt,vi är bästa vänner och gör allt vad vi kan båda två för att Lowa ska ha det så bra som möjligt.

Jag börjar finna mig i "ensamlivet",inte för att jag är ensam men allt har ju ramlat omkull och det är nya rutiner att lära sig leva med.
Det är tufft att vara själv,ta all skit men tycker att jag klarar bättre än jag någonsin kunnat ana.
Jag och Lowa har det bra tillsammans.
Vi är bästa vänner,värsta fiender och vi älskar varandra villkorslöst.

Dags att surfa vidare babes,jag återkommer med massor av bilder från årets semester.
Har inte haft systemkameran uppe en enda gång,får skärpa mig!




Kommentarer
Postat av: Therese o nellan

Nice to have you back :)

2010-08-08 @ 08:04:25
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Anna Högrelius

Shit, det är skitjobbigt att läsa din blogg som gravid. Har tusen hormoner som gör att jag gråter som ett barn. Du skriver så fint, så bra! Shit vilken fantastisk människa du är!

2010-08-09 @ 19:27:59
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0