Vardag!

Skoj att så många hittat hit =)



Efter 4 dagars ledig och mycket klättrande på väggarna är det återigen helt vanlig vardag.
Tack!
Vardag innebär upp i ottan,dagislämning,jobb,dagishämtning,matlagning,bolibompa och hopp i säng.
Ikväll var det jag som somnade till Bolibompa.
NAJS!
Det är vardag det,när morsan e lika sleten som barnet.

Lowa studsar upp full av energi när hon hör mitt alarm på morgonen,ser tv medans jag fixar mig och sen fixar jag henne,sen drar vi.
Morgonenär smidig och mysig.
Aldrig några problem att lämna henne på dagis,hon bara springer in.

Idag när jag hämtade det lilla livet på dagis skrek hon
"oh mamma,min mamma jag har älskat dig hela dagen"
Varesig hon menade saknat eller älskat så blev jag rörd till tårar.
Mitt lilla gullegryn.

Älska fortsatte hon med sen.

För övrigt har det nog inte hänt så mycket.
Idag har jag mest varit bitter över att inget av gymmen i denna stad erbjuder "barnpassning".
Jag är verkligen på hugget för träningen och vill inget hellre än ta mig tid att gå och träna några gånger i veckan,men det går inte.
Jag får snällt inse detta.
Det är helt enkelt så att ensamstående föräldrar snällt får vara fluffiga maränger,även om de vill annat :P
Promenader är jag så jävla trött på nu så jag kan spy,några såna kommer det icke bli på ett tag.
Så just nu är jag på jakt efter någon som kan "passa" Lowa nån timme några kvällar i veckan.
När hon är vaken vill jag vara med henne,men när hon lagt sig har jag all tid i världen att träna/simma/vattengympa..
Jag hoppas det ordnar sig.

Nehe här har jag inte tid att sitta och dega.
Vardag=mycket att stå i.
Disken ska fixas,Lowas leksaker ska plockas undan,dagisväskan ska packas,kroppen ska duschas.
Älskade vardag-älskade rutiner.



Lilltjejen idag på dagis!







Spexar under kvällsmaten!

Time to take the shit.

Jag lever på kärlek



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, fina ungen! Tröjan hon har på sig är grym!

2010-08-26 @ 08:35:55
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: evelina

du snygging, du är ingen fluffig maräng!!!

2010-08-26 @ 13:45:13
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå jag hade gärna hjälpt dig med barnpassning om jag hade bott närmare, jag går helst direkt efter jobbet så det hade ju varit klockrent...

Hoppas du hittar någon som är villiga att hjälpa dig !!

KRAM

PS. Du är ingen fluffig maräng .DS

2010-08-26 @ 16:23:50
Postat av: Malin

Jag skulle med vilja börja träna men de känns lite svårt=( Sen vill jag inte träna själv heller

2010-08-27 @ 22:10:32
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är så kul att ni är tillbaka i bloggvärlden.



Hade du bara bott närmare hade jag ställt upp som barnvakt och träningspartner =)

Så kul vi kunde haft... =)



Hoppas din vecka varit bra och att du nu har en söndag då du får vila och mysa!



KRAAAM

2010-08-29 @ 13:34:44
URL: http://linalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0